söndag.

Hejhopps!
Jag sitter just nu och skriver med Petter på msn, en helt underbar kille som alltid orkar lyssna på mig och mina problem.
Han motiverar mig och hjälper mig nog mer än vad han tror med sina värmande ord.
Så tack Petter! :)

Nästa vecka så blir det lite äventyr, Först Gävle och träffa vänner jag inte träffat på länge och sen Stockholm med Tessan och åka iväg på RAW comedy kryssning, det kommer bli grymt! ^^
O jag ska ju på dejt med vilket jag är galet nervös över. Har ju träffat han tidigare och han är verkligen superfin och supersnäll. Mer än så säger jag inte! ;)

Nu ska jag sysselsätta mig med annat.
Vi hörs senare! ♥



Kommentarer
Postat av: Petter

Ingen orsak :) Bara roligt att snacka med dig :)

2009-05-10 @ 11:30:27
Postat av: Karin

Har kommit på mig själv att ja e hopplös på och kommentera hos dig..måste skärpa mig...

2009-05-10 @ 19:42:30
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0