Sundsvall.

Hejsan allesammans!
Blev inge skola för mig idag, istället så drog jag o syster iväg till Sundsvall där vi sprang runt i några timmar innan vi åkte hem.
Blev ett besök på IKEA och jag köpte bland annat nya gardiner, blommor, ny kudde, överkast, doftljus o så var det säkert något mer.
Svängde in på rusta och köpte myggnät och jag skulle egentligen ha en fotboll med men hittade ingen så både jag och syster flippade och började säga/skrika inne på affären.. Då hör jag en liten pojke säga med försiktig röst "De finns fotbollar på Barnens hus" Haha så söt liten pojke, jag tackade och vi åkte vidare.
Det visade sig såklart att denna lilla kille hade rätt och jag köpte mig en fotboll plus en rockring. ;P
Rockringar är så jävla kung! Både roliga och bra träning, kan de bli bättre? Krävs dock en rätt bra teknik och den har jag tappat kan jag lova. Jag ser galen ut när jag "rockar" haha :P

Nu borde jag egentligen städa men jag orkar inte.
Jag borde ringa syster också för vi skulle fixa med utemöbler men jag ska fråga henne om vi kan ta det imorgon istället för jag är helt slut i kroppen.

Vi hörs senare iaf..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0