Nu är jag hemma igen!

Hej alla sötnötar! ;)
Nu är jag hemma efter en helt galet rolig helg!
Som ni vet så var jag och Tessan iväg på RAW comedy cruise.
Kan inte minnas sist jag hade så här roligt och skrattade så mycket som jag har gjort.
 Tessan är klockren och resan var helt amazing! LOVE IT!
Ska berätta om kryssningen senare, om alla par, komiker vi pratade med, människor vi träffade mm..
Men först måste jag återhämta mig och gosa med min älskade vovve som jag har saknat så galet mycket.


O nu måste jag hoppa till något helt annat o bli lite bitter..
Jag är så jävla trött på människor som tror att ALLT kretsar runt dom!
Lägg ner ffs!!
Vill du mig något säg det till MIG istället o sluta fjanta runt som du gör!
Det är inte bara en person som ska höra av sig, ta fram din mobil o ring själv nån jävla gång eller är det för svårt för dig?!! Fortsätter det såhär så är det lika bra att bryta rakt av för jag klarar inte av människor som gör en gigantisk grej av ingenting o som verkligen suger ut all energi ur än...
Det är den bittra sanningen.

Nu ska jag städa undan lite här.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-05-17 @ 19:00:22
URL: http://paalomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0