Äntligen verkar det hända lite saker!

Hejsan allesammans! :)
Jag pratade alldeles nyligen med psykiatriska mottagningen i Hudiksvall.
Jag får ju somsagt min medicin utskriven av dom men kontakten har skötts väldigt osmidigt.
Jag ringde imorse och pratade med en sjuksköterska om detta, och om att jag skulle ha blivit kallad till en samtalsbehandling angående mina fobier och min barndom, något som jag ännu inte blivit trots att jag väntat i snart ett år här i Hudik.
Så nyss ringde en annan sjuksköterska upp mig som var supertrevlig och förstog min frustration över allt och erkände att kontakten hade varit väldigt dålig. Jag berättade även att jag inte ville ha fortsatt kontakt med läkaren jag träffade i februari då människan fick mig att gråta pågrund av hans bemötande och jag var helt tömd på energi när jag gick därifrån. Han förstog och sa att i fortsatta läkarbesök så ska jag få träffa en annan läkare. Han skulle fixa ett nytt recept till mig och även prata med deras chef så samtalsbehandlingen sätts igång snart.
Vi bokade in en tid för blodtryck/puls och frågor runt medicinen den 28maj kl 09.00. Får inte missa det.

Hm.. Förutom det så har jag varit i skolan idag och haft engelska.
Fick veta att jag fått VG på uppsatsdelen i nationella, det blev jag rätt nöjd med.
Efter det så gick jag hem, hämtade Gottfrid och så begav vi oss på en promis. Vi gick till ängen igen där han fick springa lös och nu är han helt slut och ligger i min säng och sover. ^^

Nu ska jag ta o fixa lite lunch och efter det så blir det att plugga.
En riktig pluggdag, något som inte stör mig ett dugg då vädret iallafall inte är det bästa.
Ni får ha en underbar tisdag så hörs vi senare! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

sv. tack så mycket :)

jag vet faktiskt inte riktigt, men det borde ju vara ganska så snart, kanske juni/juli eftersom sista ansökningsdagen var igår. Sedan så börjar ju kurserna i augusti, så man borde ju få reda på det ett tag innan, tycker jag i alla fall :P

hoppas du får en bra dag!

2009-05-05 @ 14:07:51
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0