Du fick ditt spel, tyvärr förlorade du.

Igår började jag läsa "Om jag kunde drömma" och alldeles nyligen så läste jag ut den.
Helt underbar bok och jag ska köpa de andra böckerna i veckan med. Måste!
Helt galet beroendeframkallande!

Boken är det enda bra som har hänt på hela dagen..
Resten av dagen har varit hemsk!
Utan att gå in på massa onödiga detaljer så har allt som kan gå åt helvete gått åt helvete idag typ.
Tårar har forsat ur mig och när jag omöjligt kunde få ur ytterligare en tår så kändes allt så mycket bättre.
Jag kunde ha grävt ett hål och lagt mig ner där klagat på hur hemskt allting är och hur galet jävla dåligt jag mår, men jag är Isabelle Jansson och som vanligt när jag faller så reser jag mig upp och fortsätter gå hur jävla plågsamt det än är.

Det är därför jag kan säga att om du väntar på att jag ska höra av mig, att du ska skriva massa skit grejer i hopp på att du ska få svika mig ytterligare en gång så tror du så jävla fel så det skriker om det!
Visst ibland är jag svag för din charm och vill ingenting annat än att ha dig nära, men när jag återfår mitt förstånd så inser jag att du bara leker och att dina avsikter enbart är egoistiska och ger dig någon form av maktkänsla.
Tråkigt för dig så måste jag meddela att den enda som förlorade så var de du.
Du har inte längre mig, den enda person som fullt kunde förstå dig och aldrig dömde dig vad du än hade gjort.
Allt jag förväntade mig var din ärlighet, hade jag fått den hade du fått allt jag kunde ge dig.
Men det fick jag inte.. Bara en jävla massa svek och lögner.
Hade det här varit Schack så hade jag gjort mitt drag nu och spelet hade varit över.. 
Du kan inte vinna, du gjorde bort dig, så jävla rejält.
Det är slut på det här partiet och det blir inte ett nytt..
Du förlorade och jag fann mig själv igen.
Schack matt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Fan helt rätt det är så hemskt att bli så sviken gång på gång och när dom lyckas suga ur en all energi!!!!Man mår inte bra av att umgås med sådana utan det är lika bra att hålla dom så långt borta som bara möjligt!!!!

FENG SHUI e himla intresant vad olika färger står för och vad färgerna påverkar en känslomässigt och även prylar som man har.

2009-05-19 @ 16:40:34
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: sejda hodzic

det finns för många tjejer som faller så pass mycket att dom glömmer bort respekten och stoltheten! jag är glad för din skull, för att du fann dig själv igen och fick honom att förlora :) bra spelat hehe

2009-05-20 @ 04:48:40
URL: http://shodzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0