Rolig kväll! ^^

Om kvällen igår då..
Efter jag och Tessie kikat runt på stan så gick vi till Radjos där vi hade tänkt ta och äta något, men det blev flera cosmos för mig istället för mat och jag blev lite berusad. :P Efter ett tag så rörde vi oss istället till Skutan för att äta där och efter vi hade ätit så stannade vi kvar där och drack lite mer.
På skutan var det väl inte sådär jätte trevligt. Det var hockey på tv och en jävla massa svettiga gubbar fick stället att stinka. Inte nog med det så satt vi vid ett bord alldeles bredvid toaletten och folk häruppe har visst ett jävla problem att stänga dörren efter sig, efter jag seriöst skrikit att dom var okompententa idioter häruppe så verkade dom fatta poängen och började stänga dörren.
Då dök istället en jävla gubbe på typ 100år upp och började prata med oss, jag försökte ignorera honom och när inte det funkade så bad jag honom flertal gånger att gå när han inte gjorde det så flippade jag litegrann och sa typ "Jag kom ut från kåken för en månad sen efter att ha mördat min pojkvän, jag hatar män!" Men det enda som det gjorde var att jag och Tessie började asgarva och gubbjäveln fattade fortfarande ingenting. När jag precis hade beslutat att ta min smirnoff-ice flaska och slå i huvudet på honom så gick han. Då dök en annan dryg jävel upp istället. Jag är gnagare så det skriker om det och att tjafsa med en annan gnagare är bara något jag inte gör, MEN den här jävla AIK:aren höll jag seriöst på att slå ihjäl! Flyger några apor på honom utanför Råsunda nästa gång så kommer jag stå o skrika SLÅ SLÅ SLÅÅÅÅÅÅÅ! För det var det drygaste jag någonsin har stött på, seriöst!
Vad är det här med att äckliga jävla gubbar och dryga människor kommer fram till mig?
Usch låt bli ffs...

Tillslut så sket vi iaf i Skutan och gick istället till bockarna.
Tessie ville inte dit först men jag betalade hennes inträde och en drink så..
Jag hade supertrevligt och runt ett så var jag galet nöjd och Tessie likaså så jag ringde syster och bad henne att hämta oss. Vi gick ut för att vänta, såg ett bråk som slutade lika fort som det började.

Syster kom och vi åkte till Mcdonalds. Där jag sög på min napp o flörtade lite smått haha ;P
Tessie och Ramona tog massa kort på mig och några tjejer började ropa att deras killkompis tyckte jag var supersnygg och ville vara med på kort med mig, han däremot blev så generad och sprang o gömde sig.
haha synd du hade fått varit med ;P

Här får iallafall du och alla ni andra se lite bilder från igår, omgjorda av Tessie. :)







Lägg märke till min napp som det står Isabelle på och att jag har en haklapp från Mcdonalds. haha ;)
Vafan man ska väl bjuda på sig själv ;)

O sen justja, jag ska på dejt när jag kommer till Gävle nästa vecka.
Antingen på torsdagen eller lördagen, med en så galet superfin och snäll kille! ^^
Nu ska jag lägga mig ner o läsa lite, skit på tv och jag orkar inget annat.
Vi hörs senare! ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack! :) längtar tills det kommer hem bara så man kan prova allting. :)

2009-05-09 @ 18:53:15
URL: http://tinapyrro.blogg.se/
Postat av: Bitte

Vad kul ni verkar haft :)Å knäppgökar finns överallt tydligen haha!Har stött på en och annan,var jag än varit på lokal förr i tiden L SÅ fräsig bild med nappen och haklappen,klart man får bjussa på lite,eller hur ;)PS.Ja,vi här får allt vänta på sommaren.Nästan all snö är borta,men inga gröna gräsmattor än.Vi är vana,bara gilla läget.Ha en fin söndag nu!

2009-05-10 @ 10:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0