wonder drug..

Nu är jag hemma igen.
Var iväg på ett möte som handlade om min medicin.
Har fått svarat på lite frågor runt hur jag mår, skillnader jag märkt och om jag märkt av några biverkningar.
Mer än så var det inte.
Och imorgon ska jag iväg och träffa Annelie för andra gången på psykoterapin.
Fick ett bra intryck av henne första gången jag träffade henne och förhoppningsvis så är hon människan som kan hjälpa mig att jag i framtiden inte längre har alla dessa fobier som jag har.

Efter mötet så var jag ner på stan sprang in på H&M och köpte mig en ny mascara, ansiktskräm och lipgloss innan jag begav mig mot bussen och åkte hem igen.
Möttes av en superglad Gottfrid och gladare blev jag när jag upptäckte att han inte rivit något.
Vilket betyder att han ska få som belöning att vi ska gå till ängen och lira lite boll senare! :)

Nu däremot ska jag fixa ordning lite lunch, är galet hungrig! ;o
Brukar inte vara det vid den här tiden då medicinen dämpar både hungern och suget rejält men nu kurrar magen fint efter mat så då ska den fanimej få mat haha. ;)

Vi hörs senare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0