10:53

Haha snacka om att mitt humör fick ta mycket stryk igår..
Först strul med Gavlis och allt om den här jävla hemska sprutan, sen bli anklagad och sen på kvällen så slutade mitt internet att fungera!
Men jag bet ihop eftersom jag hade väntat hela dagen/kvällen för att prata med my love och när klockan är typ ett så kunde jag äntligen ringa. Men vad tror ni händer efter vi pratat två minuter? Jo hela nätet fuckar ur och samtalet bryts och det går inte att ringa upp igen. Alltså jag var nära på att börja gråta haha, men efter typ en halvtimme och ett byte till nå comviq kort jag hittade här hemma så kunde vi prata. O jävlar vad vi pratade, vi la inte på förrän typ fyra eller nå sånt.
Åh saknar honom så sjukt mycket! ♥

Nu ser jag på klockan att det är dags att jag gör mig ordning och springer iväg till skolan.
Matte idag och eftersom jag struntat totalt i flera lektioner så är det nog dags att gå på en nu.
Sen blir det till kiosken med tipset och sen iväg till Gnarp för Baconsprutan!
Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0