Änglar, dom finns!

Hallå alla gullungar! :)

Min helg har varit riktigt soft..
I fredags höll jag ju på att tvätta, packa och städa enda in i natten men blev ändå långt ifrån kvar.
Fortsatte litegrann på lördagen innan jag drog iväg till Gävle för att vara barnvakt till mina systersöner!
Jag har aldrig tidigare varit barnvakt åt dom båda två samtidigt, Diana (min syster) har varit lite orolig över det då dom kan vara lite lätt vilda ibland hehe, tur nog så är jag vildare. :P
Det gick i alla fall sjukt bra. Jag lät dom hitta på massa bus men var ändå noga med att dom skulle lyssna och lyda det jag sa vilket dom gjorde. Dom är helt underbara och allt gick super! :)
Älskar mina små trollungar så otroligt mycket! ♥

Jag sov över hos dom och på söndagen åkte jag in med bussen till stan vid typ halv ett för att träffa Tessan och gå runt på stan för det var skyltsöndag. Den var rätt så mini, har för mig att det brukar vara massa mer men det var mysigt iaf. Vid fyra drog vi oss till Söder för att se invigningen av Bocken, massa fyverkier blev det och jag stog och spände mig hela tiden då vi stog rätt nära och jag har sen jag var liten varit rätt så jätterädd för allt som smäller hehe... Men det gick bra och ännu en rädsla är övervunnen.. Nästan! :P

Ja när det var över så fanns det inte så mycket mer att göra än att gå till station och invänta tåget.
Min Baby har jag dock inte träffat under hela helgen! :(
Han skulle egentligen ha kommit o sagt hej till mig men eftersom jag var barnvakt och inte visste när syster skulle komma hem och han hade lovat att umgås med sin bror så sa jag att vi skulle ses i veckan istället.
Så imorgon ska han sova hos mig, o jag längtar så sjuuuuuuuuuukt mycket för att få ligga i hans famn! ♥

I alla fall så måste jag skriva några rader om två helt fantastiskt underbara människor, Milo och Peter!
Medans andra kommer med bortförklaringar, så ställer dessa två upp!
Jag hade somsagt inte lyckats fixat någon som skulle hjälpa mig med flytten, hade inte ens kollat flyttbil o sånt när jag drog till Gävle och lämnade lägenheten i total kaos!
Så när jag satt på tåget tillbaks idag så fick jag världens panik då jag ska flytta imorgon!!
Skickar mess till Milo som genast börjar kolla runt, och som så många gånger tidigare så räddar min trogna vapendragare mig!
Dom är helt enkelt bäst, ah BÄST!
Tack! Jag kommer aldrig glömma det här, ni är underbara!
All kärlek till er! ♥

Nu däremot så måste jag försöka få något gjort mer här hemma.
Ser som sagt hemskt ut, allt är i kaos typ och allt ska bli klart.
Hm hur hade jag tänkt egentligen?
Upp klockan åtta också för att ringa Gavlis och Nordanstig.
Yeey... Ah sittandes här får jag inget gjort iaf.

Puss på er!



Jag har massa bilder jag glömt att lagt ut från min födelsedag.
Haha kolla denna klockrena bild, DAMN IM HOT! ;) haha :P


Kommentarer
Postat av: Milo

<3

2009-12-01 @ 07:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0