Blondie goes lila? ;o

Att jag aldrig lär mig...
Ramona blekte utväxten på mig idag och jag satt i lite silvershampoo efter som inte är så bra när man inte har nå jävla gul nyans på håret. Fem minuter senare och voila jag har lila slingor!
Vanligtvis brukar de gå bort när jag tvättar om håret med vanligt shampoo men inte nu... Har tvättat det säkert fem gånger efter det och jag har fortfarande lila slingor i håret och ganska stark lila färg!
Visst resten av håret är lovely platina men dessa lila slingor stör mig!
Förhoppningsvis försvinner dom snart, mensen är på igång med men guess what?! Jag ska rocka båten o vara hetast av alla ändå, dangolvet är mitt så enkelt är de, så är det alltid. You fuckin bitches is nothing compared to me! ;) haha! ^^

Jag har inte ens packat klart, men känns inte som jag får så mycket mer gjort inatt iaf.
Så ska ta en promenix med Gottfrid nu sen krypa ner o sova.
Klockan är ställd på sju så hoppas verkligen att jag kommer upp då också!

Godnatt ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0