Bh-jakt!

Eftersom det är sex veckor sen jag opererade mig idag så får jag nu börja använda vanliga bhar! :)
Men eftersom jag ännu inte har köpt några nya så får jag fortsätta plåga mig med sportbhn tills jag har varit på Bh-jakt! ;P 

I fredags var jag in till Hudik för att möta upp en kompis vid tåget men eftersom jag kom in drygt fyrtio minuter innan hans tåg kom så passade jag på att springa in och kika lite snabbt efter en bh dock utan något resultat.
Prövade en C-kupa som var alldeles för liten så jag kommer behöva åtminstone en D-kupa vilket jag verkligen hoppas räcker!
När det blir över D så blir det ju så svårt att hitta några snygga, rätt svårt att hitta det även i D-kupa ju..
Men visst har H&M börjat med det? 

 
Har ni några tips på vart man kan hitta snygga underkläder?




Kommentarer
Postat av: Maria

Både hm och lindex har bra bh'ar i dstorlek för ett bra pris..

2009-11-10 @ 13:37:12
URL: http://mmariaj.blogpsot.com
Postat av: Jane

Hejsan :) Jag ska opa mig i höst men ska ha betydligt mer än du, jag går upp till 700-800, därför att jag gillar enormt. Men när jag letade efter bh till ristest så gick jag till Lindex. De hade upp till 75F, och det var bra pris också. Jag vet inte hur stort de går till i de andra storlekarna, men det är värt ett försök.



Hur går det efter open? Är du öm och så än? Kul för dig, jag längtar verkligen till min op. Kommer opa 500 i höst och sedan "fylla på", men inte förrän ett tag efter. Får ge 500:an en chans ;) :) Ha en bra dag

2010-03-20 @ 16:59:43
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0