En tripp till Hudiksvall.

Hallå allesammans! :)
Idag så har jag tagit en tripp in till Hudiksvall för att göra en runda på stan..
Sov dock över och hade mindre än en timme på att göra mig ordning innan bussen skulle gå. Tur så ville Ramona ha Gottfrid så hon hämtade honom så jag slapp gå ut o gå med honom så jag istället hann med att äta lite frukost o ta en snabbdusch innan det var dags att springa till bussen.

Shoppingturen började inne på H&M för bh-jakt.
Jag har ju sett att dom har börjat med bhar upp till D-kupa blev dock lite besviken över att det bara var fåtal som fanns upp till D och dom var lite mindre fina för att vara helt ärlig plus att nästan alla var ju slutsålda.

Jag prövade några men saken är att jag aldrig har haft någon koll på det här med bhar, vilken storlek man ska ha, hur dom ska sitta o bla bla bla...
Hur vet man ens det? Stort sett varenda kvinna går ju med fel bh storlek var det ju något test som visade.
Men hur vet man vilken storlek man ska ha då? Är det någon gåva man föds med som jag helt blev utan?
Eller råkar vissa bara gissa rätt?
Jag varken gissade eller hade rätt när jag stog i provhytten och muttrade att Jonas (Plastikkirurgen) sa faktiskt att jag skulle få en C/D-kupa och därför ska jag även kunna ha det! Det är skitsamma om den här känns liten för Jonas sa.. O de Jonas sa stämmer..
O eftersom Jonas sa det så gick jag fram till kassan och köpte en bh som jag innerst inne vet är lite för liten men eftersom Jonas sa det så lever jag i förnekelse och tycker den sitter prima! Haha! ;)
Förrutom den bh som sitter alldeles perfekt haha så köpte jag ett sött diadem med innan jag rörde mig vidare..

Nästa stopp blev på Ginatricot..
Där fick jag med mig strumpor, ett linne och leggings.
Jag trodde linnet skulle vara lite oversize men tydligen inte så "råkade" nog köpa någon storlek för stor men det blir bara skönt! ^^ 
Leggingsen är i nå blankt satin liknande i fram och nå bomullstyg i bak o är riktigt snygga faktiskt.

Efter Gina så hade jag drygt fyrtio minuter att fördriva tiden på.  
Kikade in på Hollywood som motsvarar typ Veromoda o köpte en Bad Hair day mössa som jag lovat mig själv att INTE köpa men precis som jag lovade mig själv att inte köpa en Svea mössa för några år sen så hamnade skiten på huvudet mitt. haha! ;p
Blev en tripp in på Ur och penn med där jag stog och funderade på en jetset klocka men var ekonomisk o lät bli o köpte istället två par örhängen. 
Efter det så började jag röra mig mot bussen och åkte hem.
Jag lagade mat och satte mig o kikade på tv o runt 18 så kom Ramona med älskade Gottegos! ♥ 
Tur så hade hon precis varit ute på en promenix med honom i skogen så han fick springa lös så då behöver jag inte ha så dåligt samvete med att jag gärna sitter och trycker härinne eftersom det är iskallt ute! De regnar o blåser o det är bara brrrrr....
Blir en kvällspromenix senare men den blir inte alls lång!

Nu ska jag nog koka mig en kopp te och göra en kvällsmacka, götta!
Sen så blir det Beck kl 22! Man tröttnar aldrig på Beck.. Eller.. man tröttnar aldrig på Persbrandt! ;)
Ha en trevlig lördagkväll så hörs vi senare!
Puss!








Kommentarer
Postat av: lina

linnet, det är så fint!

2009-11-15 @ 20:53:38
URL: http://turkostlakan.blogg.se/
Postat av: Petter

Det finns en butik i Sandviken som heter Donna, tror jag. Där hjälper butiksbeträdet dig att prova ut bhn så att den passar dina bröst. Kanske något att prova när du ändå flyttar till Gävle ;)

2009-11-16 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0