"Vi är AIK, vi ska ta över hela Sverige." ♥

♥2009 är verkligen ett år jag aldrig kommer att glömma!

Drömmar har gått i uppfyllelse..
Det var sex dagar sen, när AIK på bortaplan mot IFK Göteborg vann med 2-1 och blev Svenska Mästare!
En otrolig mäktig känsla, allra helst när det var älskade trotjänaren Tjernström som kickade in det avgörande målet.
Drömmen blev verklighet, guldet hamnade hem till Solna och jag har inte varit så lycklig sen jag vet inte när..
Ett lyckorus som jag aldrig trodde att det var möjligt att något kunde slå, tills idag.

Sex dagar efter att ha vunnit SM Guld så möts AIK och IFK Göteborg igen, denna gång hemma på älskade Råsunda och denna gång är det cupfinal.
IFK är sugen på revanch men lyckas inte! 
AIK spelade med sådant självförtroende o det som var grymmast var att AIK vann med 2-0. Första målet kom från Ivan Obolo i 72:e minuten. Andra målet kom från Flavio när det bara var några sekunder kvar av matchen.
AIK tog hem dubbeln! Något som aldrig tidigare har hänt under hela klubbens historia.

Enda ord som cirkulerar i mitt huvud just nu är MÄKTIGT och KÄRLEK! ♥
O jag tycker dom två orden räcker för nu...

Nu blir det sängen och sova!
Hoppas ni har haft en fin helg.
Mina vänner, jag älskar er! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0