Gävlebo igen!

Åh vilken dag, är så sjukt jävla slut!
Men nu är jag i alla fall på plats i lägenheten i Gävle.
Tusen miljarder tack till underbara Milo och Peter som har varit så otroligt underbara och hjälpt mig hela dagen.
Ni är fantastiska!

Vad tycker jag om lägenheten då?
Hm jo... Den är i sig väldigt fin, bra planlösning och så vidare..
MEN tapeterna i köket är gräsliga och städningen är bland de värsta jag har sett!
Att Gavlegårdarna inte har gjort något åt detta gör mig så jävla arg, ska ringa dom direkt imorgonbitti o kräva att dom skickar hit en städfirma! Flottfläckar på tapeterna är det också så egentligen borde dom fan tapetsera om också för det här är oacetabelt!
Känns riktigt trist att man sliter som ett djur för att få sin lägenhet städad för att sen komma hit och mötas av ett berg av reklam, vidrigt kök och inte tala om toaletten som ger mig rysningar..
Även om alla mina medel inte hade tagit slut som dom nu hade gjort så hade jag iaf inte orkat ställa mig o skrubba en till lägenhet och ska inte behöva det heller!
Så imorgon så blir det att ringa Gavlis så fort jag vaknar helt enkelt!

Ska nog ta o försöka sova lite nu..
Blev aldrig någon ny säng, ska nog ta mig en tripp till IKEA imorgon och isåfall fixa så dom kör hem den, kostar bara drygt femhundra o det är inte alls farligt för att till och med få den uppburen och så..
Hade egentligen inte velat sova själv inatt men det verkar som de blir så..

Börar faktiskt bli jävligt lack på min kära pjkvän..
Okej att han jobbade idag så han inte kunde hjälpa mig men vi hade bestämt att han skulle sova med mig och senast vid halv elva pratade vi. Då skulle han byta till vinterdäck o sen komma.
Men ännu har han inte kommit och det börjar kännas som historian upprepar sig vilket är så sjukligt störande!
Avskyr när folk börjar ta mig förgivet och det känns som det är precis det han gör, har sån jävla god lust att stänga av telen men vågar inte om något skulle hända haha... Däremot så blir den på ljudlös för orkar fan inte med honom ikväll.
Att jag faktiskt tidigare var lite rädd och berättade det för honom med o han sa att han skulle komma så fort han bara kunde gör inte saken bättre. Enda gulliga var att han ville byta lås till mig när jag berättade allt. Men ah.. Nää.. Killar med noll tidsbegrepp gillar jag INTE!

Näe nu ska jag släcka ner några ljus o sen krypa ihop här i min tvåsitssoffa haha..
Av någon anledning har jag börjat tycka den är grymt skön att sova i.hihi! ^^

Godnatt på er, sovgott!
Puss!




Kommentarer
Postat av: Milo

Gick skapligt smidigt igår iaf :)

Hojta om du behöver hjälp gummsan!

Kram kram.

2009-12-01 @ 07:12:05
Postat av: ida

härligt att höra att flytten gått bra stumpan :) ! Hör av dig om du behöver hjälp med något så finns jag gärna tillhands . <3

2009-12-01 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0