Helt slut..

Jag säger bara en sak...
TACK O LOV att jag INTE har en större lägenhet en vad jag har!
För fyfan vad det tar tid att fixa i den lilla jag bor i..
Jag har hållt på från typ fyra idag och jag är långt ifrån klar, jag är inte ens klar i tvättstugan! ;o
Iofs så kan det bero på att jag har fått för mig att tvätta nästan alla mina kläder och även om jag klagar på att jag knappt har några kläder så öööhm måste jag nog erkänna att det inte riktigt stämmer.

Jag är helt slut i kroppen nu och har hållt på att somna stående flera gånger så att få sitta ner är underbart just nu! Imorgon blir det somsagt Gävle. Tåget gick nångång runt 15 om jag inte minns fel, måste kolla upp det och hur det går med bussar också.
Ska bli så jävla skönt att slippa allt sånt här snart, inget mer strul med bussar eller tåg!
Att bo mitt i city kommer vara så sjukt skönt, längtar tokigt mycket efter att det ska bli måndag! ;D 

Mycket som är underbart med att flytta tillbaks till Gävle och en av dom är såklart min Baby Boo! ♥
Jag trodde inte jag kunde sakna honom mer men efter jag hörde hans röst i dag när vi pratade i telen så blev jag som tokig av längtan!
Har jag tur så kanske jag kan sova hos honom imorgon men tror inte det då han ligger hemma med hög feber o så.. Men hoppas för att få somna i hans famn skulle vara underbart! Kärlek på högsta nivå!
Men annars så kan jag väl klara av att stå ut tills på måndag för då jäklar ska han sova med mig, aldrig att jag sover ensam första natten, never ever!
Så han får helt enkelt ta sig till mig efter jobbet så var de bra med det! haha! ;)

Nää nu är det verkligen dags för mig att sova.
Upp tidigt imorgon och fortsätta städa och packa. Wuuäähäh...
Men först måste jag ju kolla hur tåg och buss gick.
Godnatt på er, sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0