Idag är det flyttdags!

Idag gäller det!
Ringde precis till Gavlegårdarna och hörde om jag kunde faxa över ett intyg där jag intygar att Milo kan hämta ut mina nycklar och det gick så bra så.
Känns skönt när man pratar med så pass trevliga människor tidigt på morgonen. Man får en push till allting annat som måste göras vilket är rätt så jättemycket men det fixar sig! ;P
Har ju underbara människor som Milo och Peter som ställer upp, alltså jag är helt chockad över hur två människor kan vara så pass osjälviska. Som gör det för att dom faktiskt vill hjälpa mig och inte för att dom känner att dom ska ha något utav det. Fantastiskt, fler borde vara som dessa två! ♥

Jag sov förresten i min lilla tvåsitssoffa inatt för vågade inte sova i sängen för dom där benen är bra vingliga haha. Jag trodde det skulle vara sjukt obehagligt men jag har faktiskt hur fan det nu är möjligt sovit BÄTTRE än i sängen. Min säng= rygg och nackproblem så det står härliga till!
Hoppas vi hinner till IKEA innan det stänger idag, HOPPAS!

Nu har jag druckit upp mitt te och är varm i kroppen igen..
Så det är väl dags att sätta igång igen, städa och packa..
Min snälla granne Linnéa skulle ställa ner fler flyttkartonger, så sjukt snällt av henne!
Sen så ska jag börja skrubba badkar o sånt hehe...

Aja jag återkommer med några rader senare.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Tessie

Skönt att allt löser sig.. Lycka till med allt nu!..

2009-11-30 @ 12:26:26
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: hughes

underbart att du ska flytta till gävle sötnos:)

2009-11-30 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0