Skulle han slå mig.....

Fick veta en sak alldeles nyligen som gjorde mig så irriterad så jag nästan skakar!!!!
Killar som är sååååååå söta o gulliga i början och tycker allt är så okej och accepterar allt typ för att sen vända på en hand och visa sitt rätta jag! En svartsjuk jävel med ett sjukligt kontrollbehov!

FÖR SKULLE MIN "KILLE"....

För skulle min "kille" ens få för sig att ge mig ens en minsta negativ kommentar så får han då jävla många tillbaks!

Skulle han få för sig att han inte gillar vissa saker jag gör så skulle jag göra dom flera gånger om bara för att jävlas!

Skulle han få för sig att försöka bestämma att jag inte ska umgås med vissa människor så skulle jag bli deras BÄSTIS!

Skulle han kolla igenom min mobiltelefon när jag sover så skulle jag skicka en inbjudan från hans mobil till alla jävlar han känner att han är Bög och ska ha en fest för att han äntligen kommit ut!

Skulle han ha emot att jag drack så skulle jag supa mig redlös, skulle han ha emot att jag gick på krogen så skulle jag gå ut varje helg och bo på dansgolvet och vid stängningsdags dra på en galen efterfest bara för att visa att du kan inte kontrollera mig idiot!!

Skulle han klaga på min matlagning eller något jag gör i hemmet så skulle jag spotta på hans hamburgare och blanda ner mina röda kläder i hans vitt tvätt samtidigt som jag slår sönder hans jävla xbox360!

Skulle han få för sig att kalla mig något nedvärderande som ex Hora så skulle jag tatuera in HORUNGE i pannan på honom!!

Skulle han på något sätt vara respektlös mot mig så skulle han få VIP plats för att se vad RESPEKTLÖSHET egentligen är!

Skulle han slå mig.......
Så skulle jag spöa skiten ur honom så jävla hårt att snubben hamnade i KOMA!



För saken är att man ska INTE ta någon skit!!
Jag tycker det är så jävla hemskt att det finns så många tjejer som är i ett förhållande där killen har ett sånt övertag och ett sjukligt kontrollbehov så att dom blir misshandlade psykiskt och fysiskt!

Det är faktiskt något min mamma har lärt mig att aldrig göra!
Tycker man något är fel jaa då ska man fan bita tillbaks och säga det inte sitta och hålla käften och hoppas på att det förändras!







Kommentarer
Postat av: jess

hårda ord det där.. jag ha själv levt i ett förhållande i 6 år som gick ut på missbruk och misshandel.. man märker inte att det ha gått för långt förrän det ha gått käpprätt åt helvete. Försök vara 19 år och slåss mot en kille som är två meter lång och lika bred som hög, fullproppad av anabola... det va inte så lätt som du tycks tro...

2009-11-10 @ 21:40:56
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: - Jennifer -

Skapat ny blogg nu och fört över alla gamla inlägg från förra bloggen. Glöm inte att kolla hit! :)

2009-11-10 @ 23:29:13
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0