Spruta mig!

Jag har bestämt mig att jag ska ta det där jävla vaccinet mot svininfluensan.
På onsdag är det visst min tur men jag har noll koll på vart jag ska nånstans så ska ta o ringa o kolla det imorgon.
Hoppas bara jag inte får någon hemsk biverkning o tappar känseln på alla möjliga kroppsdelar eller börjar gå baklänges eller allt annat man tydligen kan få.
Usch kan inte ens tänka på det för blir sjuk av tanken av att bli sjuk haha... Nu efter att snackat om det i en halvtimme typ så har jag lyckats fått galet ont i halsen, är ju livrädd att jag lyckats fått de efter varit i Stockholm o så efter att ha suttit häruppe isolerad från omvärlden i månader!
Bläääää för sjukdom!

Idag har jag typ inte gjort nånting bortsett från att pratat i telen typ haha.
Gjorde iofs fiskgratäng också som jag åt vid nio, sen middag med andra ord! höhö..
Borde egentligen ha städat en jävla massa men som alltid så har de inte blivit av.
Imorgon däremot (alltid imorgon..) så ska jag ta mig i kragen o ringa runt o städa o börja packa så hoppas verkligen att jag INTE blir sjuk för har verkligen inte tid med det nu.

Jag ska nog börja småplocka lite här hemma ikväll iaf, är ju inte ett dugg trött så..
Näää här kan jag inte sitta iaf, ta tag i disken kan jag iaf göra.
Skriver mer senare, ciao!





Spruta mig! hahaha fan va gött! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0