Stressad, Gävle nästa!

Godmorgon alla sötnötar! :)
Jag somnade inte förrän runt typ halv fyra inatt och att då vakna av att klockan ringer vid sju är inte så roligt.. Jag känner mig inte så mänsklig haha! ;)
Men snart hämtar systeryster upp mig iaf och är så gullig och kör mig och Gottegos in till Hudik så vi kan ta tåget.
Hoppas att det går lika bra att åka med honom som alltid, och att ingen hund är där!

Men nu börjar jag känna mig sjukt stressad!
Har inte packat klart, inte varit ut med Gottfrid, inte sminkat mig och gjort mig ordning och inte ens bestämt vad jag ska ha på mig haha, lyckat! ;)

Därför bör jag avsluta nu..
Blir nog inte alls nå bloggande förrän på söndag, iofs ett snabbt inlägg imorgon då JAG FYLLER ÅR! ;)
Don't forget! ;)

Ha en underbar dag allesammans.
Puss!
/B ♥


Btw, jag har fortfarande lila slingor, not good! ;)
Haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0