Bergsjös blodbad?

Jaha då har jag fått min fuckin jävla mens idag då. Inte sådär jätteroligt när man måste ha en gördel på sig kanske men är man kvinna så är det smäller man får ta.
Är väldigt tacksam att det kommer nu tre veckor efter operation när värken har lagt sig och jag kan röra på mig någorlunda. Hade den kommit innan hade det varit riktigt hemskt. Den smärtan plus mensvärk, fyfan...

Det blir nog i alla fall inte så att jag åker till Gävle idag. Jag tar nog ett tåg imorgonbitti istället och hämtar Gotte.
Eftersom jag inte känner mig på topp så är det inte så roligt att sova borta hos någon heller.
Plus att det är bra om jag får lite skolarbete klart innan världens underbaraste kommer hem! ♥

Nu ska jag ta och springa ner till tvättstugan och hoppas att det är ledigt.
Sen så blir det att sätta sig ner och plugga..

Vi hörs mer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0