London.

Hallå hallå!
Idag ska man ju ställa om till vintertid, något jag trodde att min mobil gjorde av sig själv men tydligen inte.

Skitsamma om det, jag måste berätta om en film jag såg igår. London heter den och har bland annat Jessica Biel som huvudroll (Hon som dejtade Justin Timberlake o spelade Mary i 7heaven). 
Fyfan vilken helt underbart fuckin härlig film! Den var som gjord för mig, jag älskar den!
Det var av ren slump när jag zappade runt innan jag skulle sova, letandes efter typ en dålig komedi när den här filmen började. Alltså den är grym!

Jag är kass på att beskriva en handling om en film o när jag kikade runt efter någon som kunde så tyckte jag fan dom var värre..
Kortfattat så handlar den i alla fall om en kille som heter Syd. Han är typ 20år o missbrukar kokain o alkohol. Han vaknar upp en dag och får veta att hans fd flickvän London ska flytta, och hon är den enda han verkligen har älskat och fortfarande gör men har inte pratat med henne sen det tog slut vilket var några månader innan.
Han bestämmer sig för att gå på hennes avskedsfest som han egentligen inte är bjuden på och tar med sig en snubbe som är drygt 20 år äldre än honom som fixade kokain åt han. Dom står stortsett hela filmen inne på toaletten och snortar lina efter lina och pratar om typ djupa saker som vad händer efter döden? o finns gud?.
Samtidigt så får man se tillbaks över hur Syds och Londons förhållande var som minst sagt var knas!

Ah den är grym i alla fall även om jag är kass på att beskriva haha..
Se den, o är ni lika störda som jag så kommer ni älska den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0