Release it!

Hallå i natten!
Här sitter jag, hemma i min lilla lägenhet i Bergsjö en lördagkväll o poppar Brittans nya låt "3" för fullt.
Gotte har gett upp hoppet att få kontakt med mig efter att jag suttit fastklistrad i timmar framför datorn med tanken "Snart ska jag göra något annat, snart... Bara tio minuter till" men det har inte blivit något annat än en tanke då jag suttit här och fått träsmak i röva. Gotte gav somsagt upp och ligger nu istället i sängen och jag har fortfarande tanken att "Snart ska du få gå ut o kissa Gotte.. Snart... Jag ska bara..."


Något som jag också har skjutit upp bra länge nu är att jag vill göra några förändringar i min blogg.
Både utseendet på den och lite av innehållet. Den känns inte riktigt som mig, har läst igenom några inlägg och tänkt vem i helvete har skrivit det här?! Jag är en tjej som är full av åsikter, så mycket åsikter så det väldigt lätt blir dubbelmoral av allt haha... Jag är snuskigt kaxig och är verkligen inte rädd o säga vad jag tycker o tänker.
I min blogg i alla fall i vissa inlägg så framstår jag ju som en jävla wimp!
Det blir förändringar i framtiden vill jag lova, I will release the beast who lives inside me soon so watch out!.. mohahahahaa! ;)

Hehe näe nu ska jag sluta upp med mitt "Jag ska bara"...
För nu ska datorn av och jag o Gottfrid ska ut.
Sen ska jag krypa ner under täcket i min säng o somna till nå skitprogram på tvn..
Men först ska jag halsa i mig några liter vatten för fyfan va törstig jag är!

Imorgon ska jag försöka med lite bättre uppdateringar...
Godnatt på er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0