Riverside!

Hej allesammans!
Igår var en väldigt känslofylld dag för mig med alla möjliga blandade känslor.
Rastlöshet, ilska, besvikelse och meningslöshet var några av de känslor som höll mig vaken hela natten och jag gick inte o la mig förrän imorse runt sex, trots det så klev jag upp vid 10. Jag är skittrött men att sova bort hela dagen är ingenting som får mig att må bättre.

Jag tror det är många som mår dåligt vid den här tiden av året.
Framförallt så har jag märkt att det är människor som vanligtvis är väldigt positiva och sprider glädje.
Vilket nog beror mycket på det trista vädret, när allt bara dör och det blir grått och kallt så är det faktiskt lite svårt att hålla humöret uppe alla gånger. Då har jag hellre snö! Alldeles vitt och lyser upp. Vackert!


Men nog om det..
Man kan helt enkelt inte alltid vara på topp, men att gå runt och deppa gör ju saken verkligen inte bättre.
Ny dag vilket betyder nya tag!

Nu till något positivt.. Jag har upptäckt en svensk serie som jag tidigare har helt missat.
Riverside heter den och för er som är lika efter som mig så är det en serie som visas på webben och är som en annan sida av Andra avenyn.
Jag gillade Andra avenyn galet mycket förrut och följde det slaviskt! Men när dom började visa avsnitt varje dag på tider som inte riktigt passade mig så dissade jag serien, den kändes lite som den spårade ut också.
Riverside visas däremot på webben och efter att bara ha sett några avsnitt så måste jag säga att jag verkligen gillar den! Måns i serien är ju bara för härlig! En knubbig, osäker o skitgo kille som är kär i granntjejen.. "Du kanske har lust o hitta på nå kul ihop? Kanske titta på roliga youtubeklipp tillsammans?" haha så jävla söt! ^^

Den enda nackdelen men som egentligen inte har med serien o göra utan mitt förbannade bredband och det är att eftersom jag sitter med 3's mobila bredband mitt ute i skogen typ så är inte täckningen den bästa vilket gör att det seriöst tar timmar för att se ett avsnitt på en halvtimme typ. Så jävla drygt!
Men men finns inte att göra något åt det sålänge jag bor här, tur nog så flyttar jag om drygt en månad! :D
Något som jag inte alls har planerat o fixat något till kom jag på nu! ;o PANIK!

Aja orkar inte tänka på det, nu blir det ett till avsnitt av Riverside istället! :P
Tryck på bilden nedan så kommer ni till hemsidan så ni kan se avsnitten ni med! :)
Vi hörs senare, ciao!



Kommentarer
Postat av: zaaaz

hejsan hej...



Vet inte om miranna har berättat för dig om mig. Men jag fick tips att gå in på din sida och attans vad jag känner igen mig. Länge leve A.chics.

Kram

2009-10-26 @ 14:21:08
URL: http://zaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0