Fängslad i Venezuela.

Hejhopps!
Mitt försök till en tidigare kväll misslyckades rejält igår!
Kröp ner i sängen runt typ halv fyra men självklart var tvn på och dom visade någon dokumentär på 1an tror jag det var. Handlade om två killar från England som åkte dit för knarksmuggling i Venezuela. Där fick dom sitta i fängelse i fyra år! O då snackar vi inte något trevligt fängelse med egen tv och god mat som i Sverige. Nej utan i det fängelse där dom befann sig styrde fångarna själva. Därinne fanns det vapen, knark, granater och varje vecka så sköts ett X antal fångar till döds..
Trevligt ställe vah? Nää... Får svenska fängelset att framstå som ett lyxhotell om man jämför, iofs så är våra fängeleser lite av ett hotell men ah..
Jävligt intressant dokumentär iaf måste jag säga så det var värt att vara vaken för.
Dom timmarna jag har fått sovit dög bra dom med för det är underbart att kunna ligga på sidan igen och kunna få sova flera timmar utan att vakna upp och vilja skrika för att man antingen har ont i ryggen, brösten eller magen.

Eftersom jag nu typ kan röra på mig någorlunda så ska jag hämta hem Gottfrid i veckan! :D
Skulle egentligen behövt hjälp på tåget men ah det blir inte så...
Funderar på att åka redan imorgon, sova hos någon och åka hem på tisdag.
Men får se hur det blir..

Men ah, jag skriver mer senare ska göra lite annat nu.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0