Go Eddie!

Shit vilken tur att Eddie gick vidare, hade slutat tittat annars.
Visst han var långt ifrån bäst ikväll men det är ändå något med honom och då menar jag inte bara att han är sådär galet jävla het även om det också är ett stort PLUS! ;)

Nu ska jag lägga mig och fortsätta kika på The fast and the furious. Bella ♥ cars! ;)
Sen så får vi se hur bra det går för mig att sova ikväll. Första natten hemma hos mig alldeles själv sen operationen och fyfan vad tomt det känns utan Gottfrid! :(
Vet inte riktigt när jag klarar att ta tillbaks honom från pappa heller eftersom jag knappast kan ta några långpromisar just nu och då känns det orättvist mot honom, han har det ju så bra hemma hos pappa men jag kan inte låta bli att vara ego och sakna honom sååååååååå! Han är mitt allt min lilla goplutt! ♥


Godnatt på er alla snyggos!
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0