Godnatt.

Jag har knappt pluggat något idag, men lite blev det gjort i alla fall så jag tror jag kan greja det sista imorgonbitti.
Missade premiären på Gossip girl också för jag har pratat i telen i timmar, men det var det värt..
Det går i repris men det gör inte livet.

Imorgon ska jag verkligen skärpa mig med pluggandet!
Jag ska stänga av telen så inga "viktiga" samtal äger rum..
Sen så får vi se om jag åker till Gävle imorgon, måste kolla om jag har någon o sova hos isåfall..
Shit märker att mitt stygn/ärr/sår vad fan det än kallas svider på magen :S Det kan väl ändå inte vara sådär jättebra. Snälla låt det INTE vara en infektion!

Nu ska jag stänga ner och faktiskt lägga mig ner och försöka sova.
Jag är riktigt trött!

Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0