Hämta Gottegos! <3

Hejsan!
Tänkte klottra ner ett inlägg innan det är dags för mig att fara.
Bussen in till Hudik går om cirka en timme och jag funderar på att betala min bussbiljett med massa tior för jag orkar inte stressa o springa o ta ut pengar.
Åh om bara några timmar så har jag min Gottegos igen, längtar så galet mycket! ^^

Nu ska jag fixa ihop allt o göra mig klar till att åka.
Vi hörs ikväll när jag kommer hem och håll tummarna på att det går bra på med Gottfrid på tåget o bussen.

Puss!
/B





Ändrade planer..
Pappa kommer upp med Gottfrid hit istället!
Åh vilken lättnad måste jag säga. Tack Papi! <3


Kommentarer
Postat av: Tessie

Vad skönt för dig, slapp du den stressen och oron över om det skulle hända nå knas. :)

2009-10-20 @ 13:59:49
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0