Imorgon! ^^

Hejhopps!
Idag har jag fått lite skolarbete fixat. Har skickat in arbeten så jag nu är klar med i alla fall tre av kurserna.
Har fortfarande massvis att göra men det känns som en liten lättnad nu i alla fall.

Imorgon så ska jag åka och hämta min älskade Gottfrid!
Jag saknar honom så sjuuuuuuuuuuuukt jävla mycket!
Men trots det så är jag faktiskt lite nervös för resan hem med honom sen..
Skulle han börja dra emot någon på tåget eller bussen så är jag osäker på om jag skulle lyckas hålla honom.
Visserligen så brukar han aldrig dra o så där men ah kan inte låta bli att tänka OM det skulle ske.
Bästa skulle ju ha varit om jag haft någon med mig på tåget somsagt men nu finns ju inte den möjligheten så jag får kirra det själv.
Hoppas han fortfarande lyssnar på mig och vill åka hem igen efter att ha blivit bortskämd av min pappa i tre veckor haha.
Åh min lilla skit vad jag älskar honom! ♥

Egentligen så har jag rätt mycket att göra så förstår inte riktigt varför jag sitter här.
Borde städa för det ser förjävligt ut här hemma. Borde plugga på som bara fan plus att jag borde leta fram massa papper men icke...

Nåväl, disken försvinner inte av sig själv så lika bra att sätta igång.
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0