Not my day..

Jag mår inge bra alls idag! ;/
Jag fryser och känner mig jättehängig..
Pratade med Akademikliniken imorse och dom lät lite smått oroliga över att det blivit mer i mitt dränage och att det inte minskar. Har det inte minskat tills på måndag så lät det som jag skulle få börja med en medicin som gör något med blodet som jag åt första dagarna efter operation. Börjar det öka mycket under helgen så skulle jag inte tveka att ringa min läkare Jonas som opererade mig för då skulle han behöva skriva ut dom redan då.
Jag blir så orolig för jag vill verkligen inte att det ska bli något strul.
Räcker med att blodvärdet är så pass lågt, jag hoppas verkligen att det har gått upp på tisdag när jag ska dit. Vill verkligen inte ha någon annans blod, har fobi för sånt!

Jag skulle behöva ha åkt ner på Ica idag också o handla hem lite mer som innehåller järn.
Tar ju slut så fort! Men vet inte om jag vill fråga Ramona om hon har lust att åka ner med mig för min systerson kommer upp till henne idag. Gah jag hatar att känna mig beroende av någon!
Hade det varit Gävle så hade jag bott så nära till allt plus att jag hade haft flera människor som hjälpte mig så jag slapp känna mig som ett sånt besvär som jag känner mig.

Måste ner till tvättstugan och tvätta den här förbannade gördeln också..
Känner mig så otroligt jävla ensam!
Fan vad jag önskar att DU vore här just nu! :(



Kommentarer
Postat av: ida hughes

ja hoppas allt går bra vännen , och det kommer det nog att göra också :) . jag ska tänka på dig och hålla tummarna på att allt blir super bra ;) . . Du är inte ensam ! <3

2009-10-09 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0