Ointressant..

Shuuhejsan!
Idag har jag inte gjort mer än vanligt, snarare mindre..
Var iväg till skolan och hämtade kursintyg och betyg som jag ska skicka in till skolan i Gävle imorgon.
 Skulle egentligen ha gjort det idag men hade inget frimärke och var alldeles för lat för att gå iväg o köpa ett hehe..
Mer saker som jag borde ha gjort är att jag skulle ha letat reda på massa papper och ringt några rätt så viktiga samtal samt letat reda på räkningar o betala dom. Jag måste bli mer organiserad! Var så duktig ett tag men precis som allt annat när det gäller mig så håller det i sig typ en vecka och sen så blir det lika kaotiskt som innan.

Jag får helt enkelt ta o göra allt det imorgon istället.
Funderar även på att åka in till Hudik imorgon och kika lite.
Är i stort behov av någon rengöringskräm till ansiktet och då menar jag verkligen STORT behov!
Jag har aldrig tidigare haft några somhelst problem med min hy men sen efter operation så har den blivit hemsk!

Aja det var lite update, nu ska jag kika lite på tv sen ta en promenad med Gottegos för att sen försöka sova.
Vi hörs mer imorgon, sleep tight!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0