Still no sleep.

Jag har ännu inte lyckats somna och känner mig inte heller trött..
Katastrof! ;O
Kan det bero på att jag har vilat och sovit så mycket den här veckan efter operation eller är det för medicinen eller beror det helt enkelt på att jag är så tankspridd just nu?
Kanske är det allt för sova kan jag iaf inte.

Ska iaf lägga mig ner och försöka vila litegrann...
Har jag tur så kanske jag kan ta en powernap på eftermiddagen och får en underbar skön natts sömn inatt istället.
Jag måste plåga mig till Ica senare samt till skolan för lämna tillbaks en film.
Har inte tagit någon smärtstillande hittills idag heller men lär ju behöva om jag ska börja promenixa överallt skulle jag tro.
Jaja, vila var det..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0