Svält är för nollor!

Godmorgon! :)
Eller ja jag har varit vaken ett tag faktiskt.
Just nu sitter jag i köket med min laptop, köksbordet är det enda stället typ som jag kan sitta helt okej utan att det gör ont.

Dagens planer?
Kirra ihop lunch snart, Bella utan concerta är en väldigt hungrig Bella haha ;)
Sen KANSKE följa med Ramona till hennes kompis Sandra men bara kanske, får se hur jag mår och hur länge hon tänker vara där.
Sen mot senare i eftermiddag är jag och Ramona bjuden på mat hos Evabritt&Arne och det tackar man såklart inte nej till! ;p
MAT IS THE SHIT och svält är för nollor!  :P
Anorexia är sååååååååååååå ute, bara så ni vet! haha ;)

Nu blev jag hungrigare så nu blir det lasagne. Fuckin Yammi! :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0