Svullen som ****** flickvän! HEMSKT! :'(

Hejhopps!
Nu sitter jag hemma hos mig för första gången sen operationen.
Har varit hemma sen typ elva och det känns faktiskt riktigt skönt att bara fått legat o glottpå tv i sitt eget hem.
Blir nog att Ramona kommer och hämtar mig lite senare och att jag sover hos henne iaf, för dränaget behövs ju tömmar imorgon bitti och jag klarar knappt av att se den där jävla påsen med blod, jag svimmar, seriöst!
Hoppas jag lyckas sova något inatt iaf då, har inte sovit något överhuvudtaget men ändå är jag inte trött. Sjukt.
Men det är nog kroppen som har fattat att den helt plötsligt inte rör sig som den brukar, alltså inte gör av med lika mycket energi samt att jag vilat så mycket den här veckan som varit.
Hoppas iaf på att min stelhet ska släppa snart, att stygnen är borta på tisdag och att det här jävla dränaget försvinner så jag kan hoppa in i en låååååååååååååååååååång härlig dush!.. Men allt har sin tid, that's it!

Längtar så otroligt mycket tills jag har läkt så jag kan hämta hem min älskade lilla Gottfrid och börja ta långa promenader igen.
Efter tre veckor får jag börja med lättare motion så två veckor kvar med andra ord! :)
Vill ju börja springa sen också för att få upp flåset men det blir inte förrän efter tre månader jag får börja göra det ungefär tråkigt nog.

Idag har jag förresten känt mig rejält jävla uppsvullen och magen är nog det också, rejält!
Hoppas svullnaden lägger sig så det inte blivit något fel med bukplastiken o det slutar med att jag ser ut såhär då skriker jag! ;O Men slutresultatet blir nog bra, de måste jag tro... För 106 tusen så MÅSTE det helt enkelt bli bra!

Nu ska jag kirra ihop en hemmagjord hamburgare, tända lite ljus och bara softa.
Vi hörs mer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0