The night!

Hallå!
Jag kan inte direkt påstå att jag har sovit bra inatt.
Somnade runt tolv men vaknade upp igen vid två av värk. Klev upp och tog en värktablett och när jag gick tillbaks så kikade jag i spegeln (spegelberoende som jag är) och upptäckte att jag hade blod på gördeln, alldeles där dränaget är, slangen in i magen typ... Slet upp gördeln och märkte att den lilla tuss eller vad jag ska beskriva det som sitter för att skydda där själva slangen går in hade typ lossnat och jag som är så jävla känslig skulle såklart få se en massa blod och var samt se slangjäveln rakt i mig. Livrädd att själva slangen skulle åka ur och att jag skulle förblöda på kuppen ringde jag Ramona som kom efter ett tag och fixade det.
Jag somnade iaf inte förrän vid fem imorse och klev upp strax före nio så några timmar har jag fått sovit iaf vilket jag är väldigt tacksam över!

Ramona ringde alldeles nyligen. Jag ska åka in med henne och Johannes alldeles strax till Hudik.
Hon skulle visst avboka någon resa och jag skulle behöva handla lite smågrejer.

Vi hörs mer senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0