Update.

Hallå allesammans! :)
Jag kom på att jag inte har bloggat något idag så tänkte försöka kladda ner några rader..

Idag så har jag tvättat hela dagen, små städat lite här hemma samt tagit en promenad iaf.
Något pluggande har det inte blivit men eftersom jag faktiskt har gjort lite annat så kan jag ändå ha ett någorlunda gott samvete. Däremot så måste jag ta mig i kragen och plugga på som bara fan imorgon så jag kan skicka in massa arbeten på måndag så några kurser blir klara.
Nu är det faktiskt dags av mig att ta tag i skolan, jag måste fan skärpa mig och sluta skjuta upp det hela tiden.

Har hänt två riktigt bra saker idag iaf...
Den första är att AIK vann mot Gefle med 1-0 vilket är helt fantastiskt.. Vågar man hoppas på guld?
Det andra som också är helt fantastiskt är att jag idag har fått duscha för första gången sen operation! :D
Jag känner mig så jävla fresh nu när jag sitter här nyduschad i en stor nytvättad tshirt utan min förbannade gördel förengångskull. Jag känner mig nästan som en människa igen hehe..

Jag är faktiskt galet hungrig just nu känner jag! :S
O jag brukar inte äta så här på kvällarna men nu ska jag faktiskt ta o göra det.
Ta en riskaka och ett päron kanske? Mumma...
Sen så ska jag plåga mig på med gördeln igen, bädda sängen och krypa ner o glo på tv.
Känner mig riktigt trött så förhoppningsvis somnar jag lite tidigare än runt fem inatt..
Säger därför godnatt o sovgott! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0