wooooooow...

Hallå allesammans!
Snacka om att hela mitt liv har vänds upp och ner efter operation.
Jag gick inte o la mig förrän efter klockan fem imorse och klev upp runt halv tio.
Jag behöver MINST åtta timmars sömn för att fungera korrekt så jag kan säga att jag är rätt ganska jävla seg eftersom jag inte sov många timmar dagen innan heller, jag känner mig fan sjuk när jag inte får tillräckligt med sömn!. Fördelen är i alla fall att jag har börjat kunnat ligga lite på sidan, mosar typ implantatet så det värker litegrann när jag vaknar upp men det är det värt för jag kan sova ostört i några timmar. Lovely!

Idag är det fredag och jag har ytterligare en tråkig helg att spendera ensam.
Hade velat åkt till Gävle o umgåtts med någon men eftersom jag känner mig som Sveriges osexigaste människa så vet jag inte..
Alla har ju fullt upp med sitt också, o sen eftersom det är helg så ska ju dom flesta festa något som jag inte kan.

Idag blir det i alla fall att städa undan lite här hemma och tvätta.
Sen ikväll så är det ju Idol också, det får inte glömmas.
Näe nu blir det att lägga sig i sängen o glo på tv en stund.
Vi hörs mer senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-16 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0