12 dagar kvar!

Nedräkningen har börjat... Bara tolv dagar kvar nu tills operation, nervositeten blir bara värre och värre.
O inte blir det bättre av att människor  är så jävla okänsliga på vad dom säger och slänger ur sig saker hursomhelst. Okej om du är avundsjuk för att du aldrig varken kommer ha råd eller ork till att ändra något med dig själv MEN bara för det så behöver man inte slänga ur sig massa onödiga saker när du vet att jag redan är nervös, skitsamma om du hade en dålig dag.
 Jag har alltid stöttat dig, no matter what och hela tiden fått gått runt och höra din jävla osäkerhet och hur du letar fel på andra, pallar inte det något mer. Jag visste att du hade problem trodde bara aldrig att dom var så pass stora så du inte kan glädjas åt andra, att ditt ego var så stort..
Tur nog så har jag helt underbara vänner som stöttar mig för fullt, som vet hur jävla mycket det är betyder för mig och som istället för att göra mig mer nervös faktiskt försöker lugna ner mig och som är glad över att jag faktiskt är glad. Vänner som helt enkelt bryr sig.
Och skulle du ens få för dig att skicka ett sms på operationsdagen och skriva "lycka till" eller något liknande för att lätta ditt samvete, så don't bother! Jag behöver inte det, jag behöver inte din falskhet och jag behöver inte dig. 
Din osäkra bittra människa.. 

Men men... 
Nu ska vi vara glada! haha :D 
Imorgon fyller mina systrar år, Ramona blir 29 och Diana 31. 
Lite tufft att dom båda föddes den 18 september fast med två års mellanrum. ;p
Vet inte om det blir någon tripp ner till Gävle eller inte, vi får helt enkelt se. 
Jag och Gottfrid ska ta en promenad över till Ramona senare i alla fall. 

Nu ska jag fortsätta titta på älskade Vakna med the voice! 
Vi hörs senare! ♥



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg =)

2009-09-17 @ 14:38:31
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0