Bella ♥ Bumbibjörnarna!

Hejhopps!
Förstå vilken underbar överraskning det blev för mig när jag satt igång tvn imorse och såg att dom visade Bumbi-björnarna! Haha det var mitt favoritprogram när jag var liten och trodde inte dom visade det längre men de gör dom och det kallas LYCKA! :D
Efter jag hade sett mina älskade små bumbibjörnar så begav jag och Gottfrid oss ut på en promenix, träffade en granne som bor i ett hus här bredvid, riktigt trevlig människa är hon och gav mig ett tips om hur jag ska hantera när Gottfrid möter enstaka personer och vill fram och hälsa, gick riktigt bra! :)
Vi stog och pratade en stund och sen så rörde jag och Gotte oss till macken där jag köpte mig en frukost macka och sen gick vi hem.
Gottfrid började inte skälla på en gång när jag band honom och gick in på macken, progress! ;)

Idag så ska jag försöka ta mig ork till att städa och plugga, vi hörs senare!



Hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna studsar fram genom sagorna å vi får följa med! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

När visar dom bumbibjörnarna?

o vilken kanal???

2009-09-06 @ 15:46:10
URL: http://sminkiselin.blogg.se/
Postat av: Anna

snygg design :)

2009-09-06 @ 16:55:33
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0