Bella goes Blatte.



Hahaha quizen på Facebook är bara för roliga... ;)
Något som också är roligt är att jag och syster snart ska åka in till Hudik! :)
Systeryster kör och blir nykter men jag ska nog ta mig en drink ;D
Jag sitter här o är klar och väntar, ska däremot nog ta på mig en annan tröja, o en stickad tröja över. Vill verkligen inte riskera att bli sjuk. Så folk får hålla ett litet avstånd ifrån mig ikväll har jag så fint bestämt, och det viktigast av allt.. NO FUCKIN CHIKI CHIKI ikväll! Andras Bakterier ska inte komma i närheten av mig haha ;)

Wallah ni får ha en en riktig skön lördag bruuuuuuuuuush... ;)
Haha, nej men på riktigt, ha riktigt kul ikväll allesammans, oavsett vad ni gör för något!
And remember, be safe ;) moahahaha ^^
Fuck vilket dryg humör jag är på.. Trots att jag faktiskt är nykter! ;o
Yeah..
Ah nu ska jag leta örhängen.
Smell yaa later bitches! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0