Bella ♥ Juryn!

Jag har myggnät men ändå så kommer dessa jävla myggor in! Jag blir fuckin galen! JAG HATAR MYGGBETT!!!!!!

Har precis kollat klart på idol och fan vad jag älskar den nya juryn. Dom går verkligen efter TALANG och inte utseende, precis som det ska vara. Det är inte heller något jävla mobbningsprogram längre utan faktiskt rätt trevligt och titta på! Sen så går det inte att blunda för att jag är lite förälskad i söta Jihde.. Sportnörd, rolig, snäll och söt, kan det bli bättre? haha ;)

Fan vad mycket idioter det är som skriver till mig på msn, jag har tagit bort dom från msn-listan men blockade dom aldrig. Jag har problem att blocka folk om dom verkligen inte är superduper idioter, däremot så ska jag börja med det tror jag för det är så jääääääääääääävla drygt men töntar som skriver till mig hela jävla tiden och som inte kan ta en diss. "Åh Bella när du flyttar tillbaks så måste vi träffas" "Åh Bella kan vi inte gå på en dejt" Nej och nej. Jag var inte intresserad då och jag är verkligen INTE intresserad nu.


Näe om jag kanske borde sätta på mig reflex västen och bege mig ut på en promenix med Gottfrid.
Sen lägga mig i sängen och titta lite på tv och sen sova. Börjar faktiskt känna mig lite små trött, gick faktiskt upp rätt tidigt idag och imorgon så måste jag till skolan kl 10 och sen Psykoterapauten kl 11.

Godnatt på er alla sötnötar därute! ;)
/B



Hur jävla mycket sötare är inte den här juryn jämfört med förra då? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0