Bjuden på dop! :)

¡Hola!
Det blev ingen macka från macken tog mig en promenix till Ica istället och handlade hem frulle.
Sen så har jag suttit och ringt lite samtal, skrivit brev som jag har gått iväg och postat och nu sitter jag här igen, intressant liv va? haha. :P

Jag åker nog inte till Gävle idag utan väntar tills imorgon.
Tänkte ta och plugga lite idag istället, nu skiter jag i om jag inte pallar för nu SKA jag, det är fanimej på tiden att jag åtminstonde gör något!

Pratade med Ellen idag i alla fall hon som har fått lilla vackra Ewelina.
Ewelina ska döpas den 3 oktober, alltså bara några dagar efter min operation.
Jag kommer ha snuskigt ont men det kan inte hjälpas för jag SKA på det dopet om jag så måste knarka smärtstillande innan. Ellen är min barndomskompis och vi har typ varit bästa vänner och stöttat varandra no matter what sen vi var typ fem år gamla. Så att missa hennes dotters dop skulle kännas förjävligt och allra helst när så många vänner faktiskt har fått barn men tror ni man har blivit bjuden på något dop förrän nu? Nixpix.
Nu återstår det bara vad man ska köpa i dop-present, har ni några förslag?

Näe om jag kanske ska sätta igång och städa undan lite här och börja plugga med vad jag nu en ska börja med.
Plugga till prov känns onödigt då jag i alla fall inte kommer vara hemma något nu i veckan så jag kan göra det så lika bra att plugga till de i helgen och göra dom på måndag eller nå.
 
Ah något hittar jag iaf på, vi hörs mer senare snyggos därute, ciao! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0