Nein!

Jävla mens att dyka upp som gubben i lådan!
Snart kommer den där hemska mensvärken och allt jag har hemma är ipren som jag nu absolut INTE får äta eftersom jag opererar mig om typ elva dagar.
Jag måste alltså äta alvedon som knappt funkar på mig men som iaf är bättre en ingenting alls.
Men jag har inte alvedon hemma och när fan öppnar apoteket imorgon när det är lördag?! 
Gaah!
Jaja blir en sväng förbi där imorgon iaf och ica för att köpa massa godis. Mens= Godis, så enkelt är det.
Jag ska köpa massa lakrits och choklad och bara trycka i mig imorgon. Mumma! Ska ha en riktig slappa dag imorgon...

Jag köpte en varsin reflexväst till mig och Gottfrid idag men jag glömde såklart min i Ramonas bil.
Så nu blir det bara en kort promenix och sen in lägga mig i sängen och titta på Dirty Dancing och gråta lite att Swayze inte längre finns i livet. Må han vila i frid ♥

Godnatt på er allesammans, och oavsett vad ni gör denna fredagkväll så hoppas jag att ni får det trevligt! :)
Partajar ni så får ni ta ett extra glas och shaajka lite extra för min skull. :P
Sweet dreams everyone, love!

-


Om du bara visste hur mycket jag saknar dig.. Din röst, ditt skratt, din charm, din famn dina kyssar..
Jag vill ha dig här nu, jag vill känna din doft, jag vill känna mig trygg..
Jag saknar dig, jag tänker på dig, kom tillbaks till mig! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0