9 dagar kvar, helt otroligt!

Nio dagar kvar, kan ni fatta NIO DAGAR!
Nu tycker jag tiden går för snabbt istället och jag blir bara mer och mer nervös trots mina underbara vänners försök att lugna ner mig!
Jag blir alldeles skakis i hela kroppen och får svårt att andas när jag tänker på att om bara nio dagar så ligger jag på operationsbordet och lämnar över mitt liv i en främlings händer.
Folk frågar om jag är nervös och det är bara förnamnet.
Oavsett hur många människor som har gjort dom här ingreppen tidigare så är ingen av dom personerna jag och med min otur vet man aldrig vad som kan hända. 
Jag måste ta och ringa Akademikliniken imorgon för jag har massvis med frågor som jag måste ha svar på även om jag inte kan komma på en enda just nu. Jag får helt enkelt lov att skriva en lista.
Ska nog ta och prata med Eva istället för med kirurgen för hon hade en otroligt lugnande effekt på mig och det är väldigt få människor i världen som lyckas med det.

Men tack till er alla som hela tiden skickar gulliga sms, skriver på Facebook eller msn att allt kommer bli bra och kollar läget med mig. Det betyder så otroligt mycket att ni bryr er.
Jag blir alldeles rörd ska ni veta, att så många bryr sig om mig, till och med människor jag knappt känner. 
Att ni förstår hur mycket detta betyder för mig och trots att ni erkänner er vara avundsjuka att ni kan önska mig lycka till och försöka lugna mig.
Man får verkligen veta vilka som bryr sig och som verkligen är sina vänner i sådana här tillfällen.
Ni är fantastiska, all min kärlek till er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0