dreams..

Hejsan!
Det var länge sen jag drömde massa konstigt nu men inatt så gjorde jag såklart det.
Det var allt möjligt och allt var kopplat till Gävle.
Saker som jag har mått riktigt dåligt över när jag bodde där, personer som var hemska, platser jag helst vill glömma men saken var att i min dröm så träffade jag dom människorna på just dom platserna och allt blev bra.
Jag har blandade känslor över att flytta tillbaks till Gävle, det ska bli skönt att kunna umgås med mina vänner igen och få tillbaks den sociala biten men ändå så har jag så mycket som jag helst vill glömma i den staden.
Men man kan inte fly från sitt förflutna och är min dröm kanske ett tecken på att jag gör rätt att flytta tillbaks? eller gör jag fel? Eh det får tiden helt enkelt avgöra.

Nu blir det att plugga, har somsagt två prov imorgon..
Vi hörs mer senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0