Förresten....

Det är tio dagar kvar tills jag ska opereras...
Tycker det är bra skumt att du inte har hört av dig något till mig o önska att allt går bra eller något..
Visst att vi inte är direkt vänner längre men ändå, efter så många år så är det rätt sjukt att du inte ens kan önska mig lycka till på något jag har velat göra så länge du har känt mig och du lär ju veta och förstå att jag är bra nervös och att det finns risker med alla operationer.
Människor jag inte har träffat på flera år och personer jag precis har lärt känna hör av sig och önskar mig lycka till, försöker lugna ner mig och säger att allt kommer gå bra.. Men inte du...
Du vet min blogg, du har mitt nummer och du har min msn men inte ett ord..
Ett rätt stort tecken på att du inte bryr dig alls och nog aldrig har gjort det heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0