God morning!

Jahapp här försöker man ta en sovmorgon men misslyckas som vanligt!
Sju ungefär vaknade jag upp hur pigg somhelst men tvingade mig själv att ligga kvar och dra mig till halv åtta.
Jag har inte varit ute på promenad med Gottfrid än men ska snart röra mig ut med honom.
Ska ta en promenix förbi ica och köpa nybakat bröd att mumsa i oss.
På lördagar är det en riktig brakfrukost som gäller, både för mig och Gottfrid.
Folk som säger på ett negativt sätt att dom blir behandlade som en "Hund" har inte sett hur min hund lever. Han är nog vad dom flesta skulle kalla för rejält bortskämd! ;P

Försöker få tag på min älskade syster också för hon ska in till Hudiksvall idag och besikta bilen och jag hade tänkt följa med och passa på att kika in på en hobbyaffär. Hon har dock inte mobilen på och svarar inte i hemtelen så det verkar bli lite svårt att få tag på henne.
Vad är det med människor och mobiler egentligen? Antingen så kan dom inte svara eller så är mobilen av. Varför ens ha en telefon då?


Ah just ja, promenad var det...
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Therése

Ingen sovmorgon för mig heller. Det suger! Hoppas du får en trevlig dag :)

2009-09-26 @ 10:08:28
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0