Grattis snygging! ;)

Godmorgon gott folk!
Måste börja med att skryta om min vackra vovve som inte började skälla när jag gick in på macken idag. Duktiga Gottfrid, du slutar aldrig att göra mig stolt! :)

Sen så vill jag ta och passa på att säga grattis till skådespelaren Ryan Phillippe som fyller år idag! :)
Ni som kanske inte vet riktigt vem det är så är det hunken som spelade Sebastian i en av mina favoritfilmer Djävulsk Romans. Jag blev typ döförälskad i honom när jag var yngre och det är faktiskt efter han som jag fått att min förstfödda son ska heta Ryan! ;)
Haha hur kändisvärlden kan påverka oss!
Så Grattis snygging, ha en lovely B-day!

Påtal om snyggingar så måste jag även påpeka vilken jävla HUNK det var igår på debatt!
Haha, vet inte riktigt vad det handlade om egentligen, typ bråk mellan ungdomar och polis men fan vilken hunk det var som satt där.. MUMMA! ;) Give him to me!... haha ;)

Oj nu kanske jag bör göra mig ordning, måste ju springa till skolan till tio och sen psykoteraputen till 11.
Vi hörs efter, ciao!






Kommentarer
Postat av: Petra-

HAHA. . Men varför säger alla så?! :D Knäppis ;) Jag ligger i alla fall inte på golvet och åmar mig och skriker. . ;) oftast i alla fall höhö



PUSS

2009-09-10 @ 10:54:52
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0