Guess who's coming back? ;)

Hejhopps!
Min kära syster Diana var ju och kikade på lägenheten jag var intresserad av idag.
Hon hade mig i luren och beskrev det hon såg och hon tyckte den var stor, fresh och den var även nyrenoverad plus att trapphuset var visst bland de lugnaste på hela Norr så det känns lovely! ^^
Jag vill iofs inte att det ska vara FÖR lugnt heller, så man knappt vågar röra sig i lägenheten men någorlunda lugnt ska det vara..
Man har ju hört litegrann om Nordost men det har visst lugnat ner sig och ska man jämföra med exempel Andersberg som jag hade otur att bo under en tid så är Nordost mycket bättre och så galet mycket mer CENTRALT! :D
Så mina vänner den 1 december tackar jag och Gottfrid för oss och flyttar tillbaks till Gävle! :D
Jag är så galet glad över det..  ^^

Här bjuder jag på en bild på själva planlösningen och jag tror den kommer passa mig perfekt! :)
Nu blir det promenix så vi hörs senare! ;)





Kommentarer
Postat av: Petra-

Det kommer bli skiiiit bra :D Förstår att du är det! Men det kommer gå så bra så :)



Visst är han! Det MÅSTE vi! Nu när du flyttar tillbaka till Gävle blir det ju perfekt! Då kan vi träffas mycket! :D:D:D



PUSS

2009-09-08 @ 16:52:46
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0