I love candy!

Gaaaaaaah vad jag är sugen på något, typ glass eller GODIS!
Åååh va gott det skulle vara med godis, choklad, surt, salt, lakrits... mmmm MUMMA! . hahaha ^^
Jag måste till ica imorgon och handla lite får se om suget är kvar då för då jävlar ska jag köpa mig lite lösgodis! ;p

Nu däremot ska jag sätta på mig ett par mysbyxor och ta mig ut med min smackade goa vovve som ligger här bredvid och är så där jävla supersöt som ingen annan kan vara.
Sen så ska jag krypa ner i sängen och sova!
Godnatt! ;)



BTW, jag kollade precis klart på När kärleken checkar in och fyfan vad jag älskar den filmen!
Varför kan inte sån där kärlek hända i verkligheten.
Åh real love, give it to me!
O det ni har är inte real, det är så fake så det är snuskigt! ;) I know baby, i know...



Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill inte hjälpa mig att designa min blogg ? :)

2009-09-07 @ 02:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0