Jag ♥ ytlighet! ;)

Här har jag gått runt hela dagen och längtat efter att Idol ska vara ikväll och att dom ska besöka Gävle dessutom, My hometown! Men icke, det är imorgon! Typiskt, då har man gått och längtat i onödan!
Tur så är det massa annat bra ikväll, Svenska Hollywoodfruar har ju premiär ikväll kl 21 och det kan man verkligen INTE missa! Hahaha dom verkar klockrena, älskar svenskar som är sålångt ifrån svenskar som det bara går! Ytliga människor är underbara, I can't stop lovin' them! :D
O sen är det ju Roast på Berns ikväll också 21.55... HUMOR! Älska ännu mer! ;P

Men först så blir det 2 1/2 män, det börjar alldeles strax.
Åh jag är galet sugen på morötter och gurka med vitlöksdipp... Mmm...
Men men, det får bli till Idol imorgon istället och ikväll blir det te, hårdmacka och en persika!
Lovely evening! ;)

Nu har 2 1/2 män börjat..
Hörs senare! ;)

 


Kommentarer
Postat av: jennie

åh jag älskar two and a half men :D

2009-09-14 @ 19:16:10
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0